viernes, 2 de octubre de 2015

Que no s'apropiïn del meu vot (Publicat a El Punt/Avui 2/10/2015)

Ho confesso, vaig votar a Catalunya Sí que es Pot a les passades eleccions,  per haver pres aquesta opció vaig suportar durant tota la campanya electoral que des de els sectors sobiranistes em diguessin que el meu vot seria comptat amb el no, al igual que un vot al PP o a Ciutadans, alguns ens van comparar inclús amb personatges com Aznar
Ara han passat les eleccions i em trobo que els mateixos que em deien que el meu vot comptaria com un no, ara el compten com un sí i ens diuen que nosaltres sempre hem estat pel dret a decidir i que molts vots de CSQP serien per la independència. De l'altre cantó el govern del PP decidit a treure unionistes de tot arreu em diu ara que no, que el meu vot s'ha de contar entre els contraris a la independència de Catalunya.
Doncs be, ni un sí, ni un no, jo vaig votar CSQP per moltes raons però entre elles perquè encara que som pocs alguns seguim dient que necessitem un referèndum per decidir en llibertat, en conseqüència els diria a uns i altres que si de veritat volen saber si els nostres vots es poden comptar en un lloc o un altre l'única solució es que ens ho preguntin, a nosaltres i a tot el poble de Catalunya com es fa als països civilitzats, com s'ha fet a Escòcia, al Quebec o a Montenegro

Jaume Rovira
Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario